zadebiutuje już za nieco ponad miesiąc. Nie dziwi więc, że Bethesda dostarcza graczom kolejnych ciekawych szczegółów na temat gry. Niedawno otrzymaliśmy trzy nietypowe zwiastuny, a teraz w sieci opublikowany został obszerny wywiad z jedną z producentek nadchodzącego tytułu. Nazywa ona zadania poboczne „skarbnicą” ciekawych historii.
[Zadania poboczne to] skarbnica wciagających narracji, o których istnieniu wiele osób może nawet nie zdawać sobie sprawy. Gdy jedni w pośpiechu przechodzą główny wątek fabularny złotą ścieżką, na nieustraszonych odkrywców, którzy schodzą z utartego szlaku i zgłębiają zadania frakcji, czeka prawdziwa uczta.
Wspomniana producentka to Jamie Mallory. Niedawno wzięła ona udział w Starfield Direct – opowiadała tam o systemie konstruowania statków kosmicznych w
Starfieldzie. W nowym wywiadzie poruszyła kilka dodatkowych kwestii.
Przedstawiciele różnych frakcji otrzymają niesamowite historie, które będą atrakcyjne dla gracza szczególnie w odniesieniu do zadań pobocznych. Zawartość drugoplanowanych misji ma być
„zadziwiająca” – twierdzi Mallory. Każdy wybór i interakcja z postaciami mają wpływać na kształt tych opowieści. Wykonywanie zadań pobocznych w
Starfieldzie ma być niczym odkrywanie diamentów, które wzbogacą całą historię i uczynią ją ciekawszą.
Ilość zawartości upakowanej w fabułach tych frakcji jest naprawdę nadzwyczajna. To jak wyruszenie na wielką przygodę w trakcie przygody, podczas której każdy dokonany wybór i każda interakcja kształtuje przebieg opowieści. [...] Te zadania dają szansę na zagłębienie się w bogate tło fabularne gry i odkrycie ukrytych klejnotów, które dodają głębi i ekscytacji do ogólnego doświadczenia – kontynuuje Mallory.
Ponadto przedstawicielka
Bethesdy gwarantuje, że nagrody za misje poboczne dobrze zrekompensują czas i wysiłek poświęcony na ich ukończenie. Pozostaje trzymać ją za słowo.
Z wywiadu dowiedzieliśmy się również, że Jamie Mallory odpowiada za takie elementy gry, jak wygląd i funkcje mapy, terminale czy tablice misji. W
Starfieldzie cele zadań będą umieszczane na wspomnianej tablicy. Ma ona informować graczy, jakie wyzwania są dostępne na danym obszarze podczas eksploracji kosmosu.
[...] Jeśli chodzi o mapę gwiezdną, musieliśmy stworzyć mapę, która byłaby częścią wciągającego wszechświata, którą gracze mogliby wykorzystać do eksploracji kosmosu i odnajdywania kolejnych przygód. Terminale dodały kolejną warstwę pogłębiającą świat gry, zwykle dając graczom dostęp do szczegółów dotyczących historii i tła fabularnego odwiedzanego obszaru. Tablica misji również wymagała od nas wiele pracy, abyśmy zapewnili graczom ekscytujące wyzwania do pokonania podczas eksploracji kosmosu – dodaje producentka.
Źródło:
Maciej Gaffke - GRY-OnLine
|
Klemens
|
2023-08-02 13:13:38
|
|